اقدام اپراتور همراه اول برای کاهش مصرف انرژی
نوشته شده توسط : Arfi :)

اپراتور همراه اول برای کاهش و مدیریت مصرف انرژی در سایت های شهر تهران، از فیچر  BTS Power Saving استفاده می کند.
اقدام اپراتور همراه اول برای کاهش مصرف انرژی

همراه اول نخستین اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت پر سرعت در ایران است. طبق گزارشات، این اپراتور در راستای کاهش مصرف انرژی برای سایت های شهر تهران فیچر BTS Power Saving را خریداری و فعالسازی کرد. این فیچر می تواند TRXهایی که در ساعات کم ترافیک شبکه روی آن بار ترافیکی وجود ندارد را خاموش کند و در نتیجه باعث کاهش مصرف برق سایت خواهد شد.

این اپراتور عنوان کرده است که این اقدام یک سرمایه گذاری در راستای حفظ محیط زیست محسوب می شود. درواقع کاهش مصرف انرژی و در نتیجه حفاظت از محیط زیست در برابر افزایش آلاینده ها و انتشار گازهای گلخانه ای و انجام مسئوولیت اجتماعی است.

درواقع قسمت عظیمی برق مصرفی در جهان و ایران از طریق سوخت های فسیلی و تجدیدناپذیر تامین می شود و در سال های اخیر تاثیرات مخربی را در محیط زیست به همراه داشته است. در این راستا بسیاری از دانشمندان و فعالان محیط زیست در تلاش هستند تا راهکارهای مدیریت مصرف برق در راستای حفاظت از زیست بوم های طبیعی در بخش های مختلف به اجرا برسانند.

یکی از راهبردهای عملیاتی شده در همراه اول برای کاهش و مدیریت مصرف انرژی، استفاده ازفیچرBTS Power Saving برای کاهش مصرف انرژی در تکنولوژی 2G  سایت های این شرکت در تهران است.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت , اینترنت , مخابرات ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: